##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.label##
##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_navigation##
##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_content##
##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.sidebar##
Magazin
Blogtér
Podcast
Webshop
E-tananyagok
Folyóiratok
Rólunk
Menü
Magazin
Blogtér
Podcast
Webshop
E-tananyagok
Folyóiratok
Rólunk
Repüléstudományi Közlemények
ENG
Aktuális lapszám
Archívum
A folyóiratról
Repüléstudományi Közlemények
Információk
Szerkesztőbizottság
Szerzőknek
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Szerzői útmutató
Kézirat benyújtása
Kapcsolat
Regisztráció
Bejelentkezés
Repüléstudományi Közlemények
Archívum
Évf. 29 szám 2 (2017): Repüléstudományi Közlemények
Archívum
A Magyar Honvédség helikopterképesség-fejlesztés műszaki és üzemben tartási kérdései
Nagy László
7–30.
PDF
Szoftver megbízhatóság
Schuster György
31–40.
PDF
Fuzzy Logic and its Mechatronics Engineering Applications
Kocak Sinan
41–48.
PDF (English)
Helikoptervezetők műveleti feladatokra történő képzésnek szövetségesi megközelítése
Bali Tamás
49–64.
PDF
Helikopterek elektronikai hadviselési alkalmazásai a 90-es évekig
Ványa László
65–72.
PDF
Gördülési ellenállás összehasonlítására szolgáló tesztberendezés fejlesztése
Nyári Péter, Kerekes Ferenc Attila, Szabó József Zoltán
73–84.
PDF
Gázturbinás hajtóművek égőterei és nyomásveszteségük becslése
Varga Béla, Kavas László
85–94.
PDF
Könnyűszerkezetű jármű hátsó futómű optimalizálása
Nyári Péter, Kerekes Ferenc Attila, Szabó József Zoltán
95–102.
PDF
Neurális hálózatok alkalmazása a látástávolság ultrarövidtávú előrejelzésében
Fricke Cathy, Kardos Péter
103–110.
PDF
Drónok követése közhiteles módon
Bódi Antal, Wührl Tibor, Szabó Tivadar
111–118.
PDF
A mikroalgák felhasználási lehetőségei a biodízel üzemanyagok előállításában
Fehér Krisztina, Óvári Gyula
119–136.
PDF
Forgalom-előrejelző modul fejlesztése szektorkonfiguráció tervező döntéstámogató eszközhöz
Számel Bence Domonkos, Szabó Géza
137–150.
PDF
A polgári légijáratok műszaki specifikációjának szerepe az utazási döntésekben
Bakos Róbertné, Kóródi Márta, Mondok Anita, Szabó Attila
151–166.
PDF
Coupled Fluid Dynamic and Heat Transfer Analysis of a Small-Sized Research Gas Turbine Combustion Chamber
Venczel Márk, Bicsák György, Veress Árpád
167–190.
PDF (English)
Tengelyteljesítményt adó gázturbinás próbapad fejlesztése
Beneda Károly Tamás, Simon Dávid István
191–210.
PDF
NDAB (Nato Deployable Airbase) sajátosságai a nemzetközi polgári és katonai szabványok tükrében
Vas Tímea
211–228.
PDF
Analóg és hibrid módszerek alkalmazása a horizontális látástávolság előrejelzésében
Tuba Zoltán, Bottyán Zoltán
229–242.
PDF
Repülőfedélzeti irányítható rakéták
Papp István
243–256.
PDF
WRF Benchmark Measurements and Cost Comparison – Virtualized Environment Versus Physical Hardware
Vránics Dávid Ferenc, Lovas Róbert, Kardos Péter, Bottyán Zsolt, Palik Mátyás
257–272.
PDF (English)
Pilóta nélküli repülőgép gyártása
Hollandi Marcell, Kutrovácz Lajos, Simon Sándor
273–292.
PDF
Kis magasságú ballonok honvédelmi alkalmazásának lehetőségei, különös tekintettel a magyar honvédség távközlési igényeinek támogatására
Károly Krisztián, Mikó Gyula
294–308.
PDF
Aerodynamic Redesign and Analysis of a Research Jet Engine – Virtual Prototyping of Gas Turbine Components
Zare Foroozan, Veress Árpád
309–330.
PDF (English)
A repülő műszaki tisztképzés korszerűsítésének folyamatmodellje
Tóth József
331–346.
PDF
Légijármű személyzetek szárazföldi túlélő kiképzése
Simon Zsolt
347–354.
PDF
Az ejtőernyő nem működött… a Szojuz-1 katasztrófája
Szaniszló Zsolt
355–378.
PDF
Repülést veszélyeztető mikroskálájú légköri jelenségek a 2015-ös szegedi planetáris határréteg-mérési adatsorokban
Salavec Péter, Bordás Árpád, Bozóki Zoltán, Rodamilans Joan Cuxart, Istenes Zoltán, Horváth Gyula, Simó Gemma, Nagy Zoltán, Tordai Ágoston Vilmos, Torma Péter, Weidinger Tamás, Wrenger Burkhard
379–400.
PDF
A légierő számára kialakítható moduláris szimulációs környezet kialakításának lehetőségei, képességek megszerzéséhez, fenntartásához és eljárások tökéletesítéséhez
Domján Károly
401–414.
PDF