A repülő műszaki tisztképzés korszerűsítésének folyamatmodellje

Absztrakt

Az elmúlt évtizedekben a felsőoktatásban és a Magyar Honvédségben bekövetkezett változások jelentős hatást gyakoroltak, és még napjainkban is gyakorolnak a repülőmérnök képzésre. A képzések kimenetén követelményként jelentek meg a kompetenciák, melyek a képzések változtatásának kritériumaként szerepeltek. A tervezési és előrejelzési és aktuális megrendelői tendenciákat elemző kutatás olyan információkat biztosít, amelyek hozzájárulhatnak az oktatási és képzési portfólió, valamint a szakokon végzett diplomások felkészültsége és a megrendelői, felhasználói elvárások összehangolásához. Jelen cikk a repülő műszaki tisztek a repülőeszközök üzemeltetési folyamatihoz kapcsolható kompetenciáinak alapján a képzési portfólió fejlesztésének és átalakításának egy lehetséges folyamatmodelljét mutatja be.

Kulcsszavak:

repülő műszaki tiszt képzés kompetencia modell

Hogyan kell idézni

[1]
J. Tóth, „ A repülő műszaki tisztképzés korszerűsítésének folyamatmodellje”, RepTudKoz, köt. 29, sz. 2, o. 331–346, aug. 2017.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.