Kutatás a 2021-es Nemzetközi Repülőnap és Haditechnikai Bemutató kapcsán, kommunikációs megközelítésben
Copyright (c) 2022 Krizbai Daniella Diána
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Absztrakt
Kutatásomban azt vizsgáltam – elsősorban kommunikációs és médiamegközelítésből –, hogy a nyolc év kihagyással ismét megrendezett kecskeméti nemzetközi repülőnapnak mennyire sikerült elérnie célját, hogy bemutassa és elfogadtassa a haderőfejlesztési programot, és erősítse a Magyar Honvédség és a társadalom kapcsolatát. A rendezvény bejelentésétől kezdődően, a repülőnap látogatóinak véleménye bemutatásával és a médiában megjelentek fényében igyekeztem rámutatni arra, milyen kommunikációs eszközök és csatornák milyen hatékonysággal működhetnek a társadalmi kommunikációban, a társadalommal való kapcsolat erősítésében, nem utolsósorban a toborzásban.
Kulcsszavak:
Hivatkozások
Allen, Judy: A rendezvényszervezés nagykönyve. Budapest, Akadémiai Kiadó, 2010.
A honvédelmi miniszter 51/2020. (X. 8.) HM utasítása a 2021. évi Nemzetközi Repülőnap és Haditechnikai Bemutató megszervezésével és végrehajtásával összefüggő feladatokról
Honvédelmi Minisztérium: Zrínyi 2026 Honvédelmi és Haderőfejlesztési Program – A haza védelmében. Budapest, 2021.
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve. Budapest, Athenaeum Kiadó, 2016.
Nyárády Gáborné – Szeles Péter: Public Relations I. Budapest, Perfekt Kiadó, 2005.
Révész Béla: Vasak a levegőben, vasak a földön. Honvédelem, 2021. július 2. Online: https://honvedelem.hu/hirek/vasak-a-levegoben-vasak-a-foldon.html
Szak Andrea: Társadalmi kommunikáció. Hadtudományi Szemle, 12. (2019), 3. 135–144. Online: https://doi.org/10.32563/hsz.2019.3.8