Helyreigazító kommentár Hamar Pál A honvédelmi nevelés és az iskolai testnevelés kovariációja című tanulmányához
Copyright (c) 2024 Csányi Tamás
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Abstract
helyreigazítás
References
Button, Chris et al. (2020): Dynamics of Skill Acquisition. An Ecological Dynamics Approach. Champaign: Human Kinetics Publishers.
Chow, Jia Yi et al. (2021): Nonlinear Pedagogy in Skill Acquisition. An Introduction. London: Routledge. Online: https://doi.org/10.4324/9781315813042
Csányi Tamás (2020): A mozgás felfedezése gyermekkorban I. kötet. 175 játékos aktivitás a mozgáskoncepciók megismeréséhez. Budapest: Magyar Diáksport Szövetség.
Csányi Tamás – Révész László (2021): A testnevelés és sport oktatásának elmélete és módszertana. Középpontban a tanulás. Budapest: Magyar Diáksport Szövetség.
Hamar Pál (2023): A honvédelmi nevelés és az iskolai testnevelés kovariációja. Hadtudományi Szemle, 16(2), 187–210. Online: https://doi.org/10.32563/hsz.2023.2.14
Reiner Dóra – Horváth Zoltán Ferenc – H. Ekler Judit (2022): Tanulók aktivitásának fokozása testnevelésórán a tánc integrációjával. Tánc és Nevelés, 3(1), 39–60. Online: https://doi.org/10.46819/TN.3.1.39-60