Számítógépes teljesítményanalízis helikopter üzemeltetéshez 1. teljesítmény osztályban

  • Szilágyi Dénes

Absztrakt

Felgyorsult és információbőséggel rendelkező világunkban az információk gyors feldolgozási lehetősége kulcsfontosságú. Így van ez a repülések tervezésének területén is. A nagy utasszállító gépek esetén évtizedes múltra tekintenek vissza a navigációs és teljesítmény adatbázist egyben kezelő kitűnő alkalmazások, melyek még a fedélzeten is rendelkezésre állnak (FMCS1). A kisebb légijárműveket kisebb darabszámban gyártók általában ezt a lehetőséget nem biztosítják. Különösen így van ez a helikopterek esetén. Ez a cikk egy többhajtóműves helikopter teljesítmény analíziséhez kifejlesztett alkalmazást ismertet, amely jól használható az egyre kitűnőbb felhő alapú navigációs alkalmazások kiegészítéseként.

Kulcsszavak:

teljesítmény analízis helikopter 1. teljesítmény osztály hajtóműhiba akadálymentesség emelkedési profil teljesítmény által korlátozott tömeg

Hogyan kell idézni

[1]
D. Szilágyi, „ Számítógépes teljesítményanalízis helikopter üzemeltetéshez 1. teljesítmény osztályban”, RepTudKoz, köt. 29, sz. 1, o. 113–124, ápr. 2017.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.