The Presentations of the Colourful Faculty Conference IV

doi: 10.32577/mr.2022.4.10

Abstract

The study briefly presents the presentations of the fourth event of the conference series of the multidisciplinary Colourful Faculty. The presented themes of the conference were narcotics, child-friendly methods for interrogations, law enforcement collaboration, crime scene investigation, private security and the securing of sport events, innovation, critical infrastructure and the artificial intelligence. Further themes included law enforcement practical training, usufruct and ownership, police dogs, biometrics, Hungarian nominees for the Nobel Prize, e-investigation, intercultural communication, identification, forensic handwriting and serial fraud. In addition, interrogations on the spot also colourised the conference.

Keywords:

law enforcement private security narcotics interrogation innovation biometrics

How to Cite

Ürmösné Simon, G., Kovács, Éva, & Kudar, M. (2023). The Presentations of the Colourful Faculty Conference IV. Hungarian Law Enforcement, 22(4), 171–186. https://doi.org/10.32577/mr.2022.4.10

References

Aknai Dóra Orsolya – Czékmán Balázs – Fehér Péter (2021): Kiterjesztett valóság (AR) alkalmazások használata és készítése az iskolában. In Maisch Patricia – Márhoffer Nikolett – Molnár-Kovács Zsófia – Szekeres Nikoletta – Szűcs-Rusznak Karolina (szerk.): Iskola a társadalmi térben és időben. VII. Pécs: PTE BTK „Oktatás és Társadalom” Neveléstudományi Doktori Iskola. 150–156. Online: https://nevtudphd.pte.hu/sites/nevtudphd.pte.hu/files/oldal_mo/itti_vii.pdf

Bacsó Bernadett (2022): SWaPOL – Szociális Munka és Rendészet – A szociális munka és rendészet szakmai továbbképzése. Belügyi Szemle, Nemzetközi Rendészeti Figyelő VI. 1471–1489. Online: https://doi.org/10.38146/BSZ.2022.7.7

Barnucz Nóra (2020): A kiterjesztett valóság alkalmazása a nyelvoktatásban különös tekintettel a rendészeti szaknyelvre. Educatio, 29(4), 644–652. Online: https://doi.org/10.1556/2063.29.2020.4.9

Berki Antal – Nyitrai Endre (2021): Mesterséges intelligencia gyakorlati alkalmazásának lehetőségei – okos város, okos rendőrség. Rendőrségi Tanulmányok, 3(1), 4–47. Online: https://doi.org/10.53304/RT.2021.3.1

Borszéki Judit (2017): A határrendészeti tisztképzés negyedszázada egy nyelvtanár szemével. In Varga János (szerk.): A határrendészeti tisztképzés negyedszázada. Budapest: Dialóg Campus. 87–99. Online: http://real.mtak.hu/107439/1/AhatarrendeszetitisztkepzesnyelvtanarBorszeki.pdf

Christián László – Lippai Zsolt (2021): Kakukktojás vagy új rendészeti alappillér? In Csaba Zágon – Zsámbokiné Ficskovszky Ágnes (szerk.): „Tehetség, szorgalom, hivatás.” Tanulmánykötet. Budapest: Magyar Rendészettudományi Társaság Vám-és Pénzügyőri Tagozat. 17–30. Online: https://doi.org/10.37372/mrttvpt.2021.1.1

Dominek Dalma Lilla – Barnucz Nóra (2022): The Educational Methodology of Flow at the University of Public Service. Practice and Theory in Systems of Education, 1(17), 1–7.

Jasenszky Nándor – Regényi Kund Miklós – Lippai Zsolt (2021): A biztonságtudatosság fogalma, fejlődése nemzetbiztonsági, terrorelhárítási és magánbiztonsági szempontból. Nemzetbiztonsági Szemle, 9(4), 3–17. Online: https://doi.org/10.32561/nsz.2021.4.1

Kovács Éva (2021): The Experiences of Running “Advanced Technical English” Courses for Engineering Students at Donát Bánki Faculty of Mechanical and Safety Engineering, Óbuda University. Biztonságtudományi Szemle, 3(1), 65–78. Online: https://epa.oszk.hu/04100/04186/00009/pdf/EPA04186_biztud_szemle_2021_01_065-078.pdf

Kovács Éva – Kovács Tibor (2022): Identification and Authentication Potentials Based on Limited Biometric Data. In Kovács, Tünde Anna – Nyikes, Zoltán – Fürstner, Igor (szerk.): Security-Related Advanced Technologies in Critical Infrastructure Protection: Theoretical and Practical Approach. Heidelberg: Springer Netherlands. 391–404. Online: https://doi.org/10.1007/978-94-024-2174-3_34

Lippai Zsolt – Thieme-Eső Milán (2020a): A szállodák elleni terrortámadások elkövetésének módszerei. Szakmai Szemle, 18(2), 75–95. Online: http://real.mtak.hu/121873/1/2020_2_szam.pdf

Lippai Zsolt – Thieme-Eső Milán (2020b): A szállodák, mint „puha célpontok”. In Csaba Zágon – Szabó Andrea (szerk.): Közös kihívások – egykor és most. Tanulmánykötet. Budapest: Magyar Rendészettudományi Társaság Vám-és Pénzügyőri Tagozat. 160–183. Online: https://doi.org/10.37372/mrttvpt.2020.1.9

Lippai Zsolt (2021): Az elmosódó határvonalak margójára. Szakmai Szemle, 1. 150–165. Online: http://real.mtak.hu/124448/1/2021_1_szam.pdf

Lippai Zsolt – Thieme-Eső Milán (2022): Puha célpontból kemény célpont. In Jakab Bálint – Mezőfi Nóra – Németh Kornél – Péter Erzsébet (szerk.): VI. Turizmus és biztonság nemzetközi tudományos konferencia. Tanulmánykötet, Nagykanizsa, Magyarország: Pannon Egyetem Körforgásos Gazdaság Egyetemi Központ 7-16.

Mátyás Szabolcs (2020): A Kárpát-medence talentumföldrajza. Debrecen: M. Sz. és Társa. Online: http://real.mtak.hu/116912/1/AKarpat-medencetalentumfoldrajza.pdf

Mátyás Szabolcs (2022): Magyar talentumok a Nobel-díj közelében. Debrecen: M. Sz. és Társa. Online: http://real.mtak.hu/id/eprint/137629

Nagy Ádám Ferenc – Freyer Tamás (2022): Rendvédelmi dolgozók fizikai teljesítményének fejlesztési lehetőségei fizikai érterápiás készülékkel, BEMER érterápiával. Belügyi Szemle, 70(10), 1995–2009. Online: https://doi.org/10.38146/BSZ.2022.10.4

Nagy György (2021): Towards Intercultural Competence: Fostering ESOL Learners’ Intercultural Competence in Ireland through Learning Materials. In Szabó Csaba – Molnár Dániel (szerk.): Studia Doctorandorum Alumnae. Válogatás a DOSz Alumni Osztály tagjainak doktori munkáiból. Budapest: Doktoranduszok Országos Szövetsége. 265–632. Online: http://real.mtak.hu/127018/1/Doktorikotet2021_II.kotet_0602_VEGLEGES.pdf

Nyitrai Endre (2022): A magyar nemzeti adatvagyon jelentősége a bűnüldöző szervek munkája során. Információs Társadalom, 22(1), 67–80. Online: https://doi.org/10.22503/inftars.XXII.2022.1.4

Regényi Kund – Jasenszky Nándor – Lippai Zsolt (2022): The Concept of Security Awareness, Its Development from the Point of View of National Security, Counter-Terrorism, and Private Security. Belügyi Szemle, 70(1), 123–137. Online: https://doi.org/10.38146/BSZ.SPEC.2022.1.7

Sallai János – Borszéki Judit (2022): A nemzetközi rendőri együttműködés kezdetei. Belügyi Szemle, 70(5), 983–1003. Online: https://doi.org/10.38146/BSZ.2022.5.6

Sivadó Máté (2021): Női alkohol-és drogrehabilitáció a Hajnalcsillagban COVID-19 idején. Belügyi Szemle, 69(3. ksz.), 74–95. Online: https://doi.org/10.38146/BSZ.SPEC.2021.3.5

Szabó Anikó – Kovács Éva (2021): A személy- és vagyonőrök objektumspecifikus fejlesztési terve (IDPS) MOP-kiterjesztéssel. Magyar Rendészet, 21(3), 139–154. Online: https://doi.org/10.32577/mr.2021.3.10

Szekrényesné Rádi Éva (2022): Az interkulturális gazdasági kommunikáció kihívásai a 21. század elején. In Bocz Zsuzsanna – Besznyák Rita (szerk.): Porta Lingua Budapest: SZOKOE. 2022/1. 159–167. Online: https://doi.org/10.48040/PL.2022.1.16

Szűts Zoltán – Yoo Jinil (2013): A kiterjesztett valóság térhódítása. Információs Társadalom, 13(2), 58–67. Online: https://doi.org/10.22503/inftars.XIII.2013.2.4

Ürmösné Simon Gabriella (2012): Egynyelvűek kommunikációja a nemek tükrében. In Fülöp Péter (szerk.): Tavaszi Szél 2012 Konferencia: Konferenciakötet. Budapest: Doktoranduszok Országos Szövetsége (DOSZ). 1–12. Online: https://doi.org/10.23715/SDA.2020.2.3

Ürmösné Simon Gabriella (2015): Érák, szubkultúrák, szocializáció, férfi-kontra női agy a gendernyelvészet tükrében. Magyar Rendészet, 15(2), 151–161. Online: http://real.mtak.hu/id/eprint/107822

Ürmösné Simon Gabriella (2017): A Case Study Based on a Spontaneous Discourse of Greek–Hungarian Bilinguals in Respect of Interjections, Swear Words and Syntactical Mistakes, as Regards Gender. Magyar Rendészet, 17(4), 193–210. Online: http://real.mtak.hu/id/eprint/107804

Ürmösné Simon Gabriella – Barnucz Nóra (2020): Az Idegennyelvi és Szaknyelvi Lektorátus múltbeli és jelenlegi tevékenységei, valamint a jövő perspektívája. In Bocz Zsuzsanna – Besznyák Rita (szerk.): Porta Lingua. Budapest: SZOKOE. 293–307. Online: https://doi.org/10.48040/PL.2020.24

Ürmösné Simon Gabriella – Kovács Éva (2022): Az online oktatás hatékonysága a Rendészettudományi Karon az oktatók és a hallgatók szemüvegén keresztül – egy hybrid kutatás eredményei. Védelem Tudomány, 7(1), 191–219. Online: http://vedelemtudomany.hu/articles/VII/1/09-urmosne-kovacs.pdf

Ürmösné Simon Gabriella – Kovács Éva – Kudar Mariann (2022): A Sokszínű Kar III. Konferencia tudományos előadásai dióhéjban. Magyar Rendészet, 22(1), 239–251. Online: https://doi.org/10.32577/mr.2022.1.16

Downloads

Download data is not yet available.