A digitális korszak beköszönte és a Covid-19-világjárvány generálta helyzetben történő helytállás
Copyright (c) 2021 Ruzsonyi Péter

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Absztrakt
A tanulmány részletesen ismerteti a Rendészettudományi Kar (Kar) szervezetének a bővítését, a Katasztrófavédelmi Intézet és a Nemzetbiztonsági Intézethez tartozó Polgári Nemzetbiztonsági Tanszék és Terrorelhárítási Tanszék Kar szervezetébe integrálódását, valamint új szakirányok létrehozását. A Ludovíceum tantárgycsoport bevezetése és a kettős jogállású hallgatók nappali munkarendű képzésének elindítása fontos állomásnak volt tekinthető a Kar életében. Jelentős mérföldkő volt a távoktatás, a digitális oktatás bevezetése, a digitalizáció és a képzések megreformálásának folyamatában elindított Kreatív Tanulás Program.