Számítógépes teljesítményanalízis helyettesítő függvényekkel
Copyright (c) 2022 Szilágyi Dénes
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Absztrakt
Az eddig alkalmazott és a hatóság által elfogadott módszerek hatalmas munkával előállított diszkrét értékhalmazokból választották ki a megadott peremfeltételek alapján az eredményeket (legtöbb esetben teljesítménykorlátozott tömegértékeket) a repülés különböző fázisaiban. Többnyire az így kapott értékek elemzése történt meg algoritmusok segítségével, megadva az üzemeltetőnek az adott feladatra vonatkozó MATOM1 és az OM2 ismeretében a legfontosabb értéket, az ATL3-t. Egy szofisztikált megoldásnak ezek figyelembevételével kell segítséget nyújtani a terhelési dokumentáció elkészítéséhez is.
Kulcsszavak:
Hogyan kell idézni
Hivatkozások
[1] Szilágyi D., Számítógépes teljesítményanalízis helikopter-üzemeltetéshez 1. teljesítmény osztályban,” Repüléstudományi Közlemények, 29. évf. 1. sz. pp. 113–124. 2017. Online: https://folyoirat.ludovika.hu/index.php/reptudkoz/article/view/4244/3480
[2] Beechcraft BE-76 Pilot Operating Handbook. pp. 5–26. 1978.
[3] 965/2012 EU rendelet 17. módosítása, 2022. Online: https://www.easa.europa.eu/document-library/easy-access-rules/easy-access-rules-air-operations-regulation-eu-no-9652012
[4] Kormos Á., Számítógépes teljesítmény-analízis készítése BE76 típusú repülőgépre és CAT/NCO műveletekre. Szakdolgozat. Nyíregyházi Egyetem, 2021.